Beneficii si alocatii in Olanda

Beneficii si alocatii in Olanda

Mai jos puteți găsi răspunsuri la unele dintre cele mai frecvente întrebări despre eneficii si alocatii in Olanda.

Parteneri fiscali și indemnizații

Situația dumneavoastră financiară este principalul criteriu pentru a vă califica sau nu pentru beneficiile guvernamentale. Dacă ești singur și nu ai pe nimeni altcineva înregistrat la adresa ta, este simplu. Doar veniturile proprii (și uneori economiile și investițiile) vor fi luate în considerare.

Dacă aveți un toeslagpartner, sau un partener fiscal, trebuie să luați în considerare și veniturile acestuia.

Definiția partenerului fiscal

Un partener fiscal poate fi soțul dumneavoastră sau partenerul dumneavoastră înregistrat. Chiar dacă nu sunteți căsătorit sau într-o relație înregistrată, puteți avea totuși un partener fiscal dacă cineva este înregistrat la adresa dvs. Această a treia categorie include următoarele situații:

O persoană cu care aveți un acord formal de conviețuire (samenlevingscontract).
O persoană cu care ai un copil.
Dețineți împreună o casă în care locuiți amândoi.
Dacă persoana care locuiește la adresa dvs. subînchiriază de la dvs., acea persoană nu este partenerul dvs. fiscal.
Dacă lăsați pe cineva să vă folosească adresa doar ca adresă poștală, acea persoană nu va fi considerată partenerul dvs. fiscal.

Am dreptul la beneficii? Cât pot primi?

Pentru a afla dacă aveți dreptul la beneficii și pentru a afla cât de mult puteți primi, este necesar să faceți un calcul individual, deoarece există prea mulți factori determinanți pentru a enumera toate nivelurile de plată. Pe această pagină de la Belastingdienst puteți completa informațiile dvs. pentru a obține o indicație despre cât veți primi.

Când și cum să aplicați pentru beneficii și alocații olandeze

Cererile pentru beneficii și alocații trebuie depuse în limba olandeză pe pagina web Mijn Toeslagen (Beneficiile mele) folosind DigiD. Puteți aplica pentru bugetul huurtoeslag, zorgtoeslag și kindgebonden pentru un anumit an până la 1 septembrie a anului următor. Deci, dacă doriți să aplicați retroactiv pentru beneficiile din 2021, aveți timp până la 1 septembrie 2022. Pentru kinderopvangtoeslag trebuie să aplicați în termen de trei luni de la începerea copilului dvs. de îngrijire de zi.

Dacă solicitați o prelungire pentru a vă face declarația anuală de impozit pe venit, atunci primiți și aceeași prelungire la aplicarea pentru beneficii – ceea ce vă aduce de obicei câteva luni în plus.

Cât durează procesul de aplicare?

După aplicare, Belastingdienst prelucrează cererea dumneavoastră și publică un calcul al beneficiului dumneavoastră (berekening) în contul dumneavoastră Mijn Toeslagen. În termen de cinci săptămâni, veți vedea o prezentare generală a plăților (voorschotbeschikking) în contul dvs. Mijn Toeslagen. După încă două săptămâni, aceeași prezentare generală a plăților vă va fi trimisă prin poștă. Odată ce prezentarea generală a plăților este în contul dvs. Mijn Toeslagen, beneficiile dvs. vor fi plătite în contul dvs. bancar.

Plățile se fac de obicei în data de 20 a lunii. Perioada totală de procesare durează aproximativ opt săptămâni. Dacă nu ați auzit de la Belastingdienst în decurs de 13 săptămâni, puteți trimite o înștiințare formală (formulier ingebrekestelling) care îi cere să ia o decizie în termen de două săptămâni.

Venituri din străinătate/pensie și beneficii olandeze

Dacă aveți un venit sau o pensie din străinătate, acest lucru va fi luat în considerare atunci când vă determinați eligibilitatea, așa că este important să declarați acest lucru la biroul fiscal olandez!

Fie că ești în căutarea unui loc de muncă sau ai nevoie de angajați, apelați cu încredere la noi!

Recruiter Family Srl este o firma infiintata in 2017, autorizata de catre ITM Mures pentru a activa pe codul CAEN 7810. Suntem specializati in personal calificat si necalificat pentru locuri de munca in strainatate dar si in Romania.

  • Aceasta clasa include listarea locurilor de munca vacante si recomandarea sau plasarea solicitantilor pentru o slujba, in situatia in care persoanele recomandate sau plasate in munca nu sunt angajati ai agentiilor de ocupare a fortei de munca.
  • Activitati de investigare, selectie si plasare a fortei de munca, inclusiv activitati de cautare si plasare de personal executiv
  • Activitati ale agentiilor si birourilor de casting, cum ar fi agentiile artistice
  • Activitati ale agentiilor on-line pentru plasarea fortei de munca

Pentru mai multe detalii va rugam sa intrati pe pagina de CONTACT.

Contactează-ne !